• Над 80% от дигиталната реклама в света принадлежи на Google и Facebook

    Над 80% от дигиталната реклама в света принадлежи на Google и Facebook

    Агенцията GroupM направи изследване, според което най-голям дял от похарчените средства за дигитална реклама ще получат Google и Facebook- 84%

    Над 80% от дигиталната реклама в света принадлежи на Google и Facebook

    Според последните данни предоставени от агенцията GroupM, двaта IT гиганта (Google и Facebook) притежават близо 84% от дигиталната реклама в света.

    От агенцията предвиждат още разходите в сферата на рекламата да достигнат до  23 млр. долара, до края на 2018г., което значи да се увеличат с близо 4,3%. Освен това се предвижда най-голямо да е повишаването на разходите за дигитална реклама.

    Интересно е да се отбележи, че в рамките на 2017г. , разходите за реклама в онлайн медиите и мрежите превишават тези направени за телевизионни реклами, в много страни по света, сред които са Великобритания и Германия. Тенденцията е дигиталната реклама и маркетинг да стават все по-популярни и постепенно да изместват от челните позиции и значимост традиционната и телевизионната реклама.

    бизнес новини традиционни компании google facebook дигитална реклама

    Оценка на новината

    5.00