• Контент маркетинг и как да го използваме

    Контент маркетинг и как да го използваме

    Маркетингът е основен компонент за успешното развитие на бизнес. Повечето тактики не са никак нови, но пък вършат добра работа.

    Контент маркетинг и как да го използваме

    Маркетингът е основен компонент за успешното развитие на бизнес. Повечето тактики не са никак нови, но пък вършат добра работа. Контент маркетинга (Content marketing или „маркетинг на съдъжанието“)  не прави изключение. Той е стар горе-долу, колкото първата компания в света. Още през 18 в тази стратегия е използвана под формата на памфлети (кратък публицистичен разказ с голяма изобличителност).

    Целта на контент маркетинга е да предоставя информация на потребителя. Ето и няколко основни стъпки за използването на контент.

    Стратегия
    Първата стъпка е д определите целевата си аудитория, след което да се запознаете с навиците и интересите им. След това определете каналите, по които ще разпространявате съдържанието си. Можете да ползвате различни похвани като статии, блогове, брошури, местни вестници, онлайн презентации и курсове и други.

    Ключови думи
    Определете ключовите думи, по които потребителите могат да търсят Вашата компания. Пи определянето на подходящите ключови думи, Вашето съдържание ще излиза на по-предни позиции при търсене.

    План
    Съдържанието трябва да бъде креативно и оригинално, да дава максимално количество информация и все пак да бъде полезно и привличащо вниманието на потребителя. Ако не Ви бива в тази дейност можете да потърсите услугите на професионалисти. Можете да използвате по-креативни начини за представяне на информацията, като видео, например.

    Разпространение
    Най-ефикасния начин за разпространение на съдържанието е през социалните мрежи. Избирайки този вариант, трябва да знаете, че създаването и поддържането на страница в социалните мрежи не е много лесно. То изисква постоянна ангажираност, така че най-добре се обърнете към екип от професионалисти.
    Друг добър начин е уеб сайт, но той също изисква поддръжка. Скоро Ви разказахме за една малка българска фирма – Идео Груп ЕООД, която се занимава именно с това – да поддържа Вашия бизнес онлайн.

    маркетинг Идео Груп ЕООД реклама съдържание

    Оценка на новината

    0