BILLA продължава успешната кампания „Купи и дари“ в партньорство с Българския Червен кръст
BILLA продължава успешната кампания „Купи и дари“ в партньорство с Българския Червен кръст

25 тона хранителни продукти на стойност над 50 хил. лв. са дарени само през 2020 година.

2373
BILLA България с нова кампания в подкрепа на семейства с репродуктивни проблеми
BILLA България с нова кампания в подкрепа на семейства с репродуктивни проблеми

Компанията благодари на потребителите за подкрепата в желанието й да прави повече добро за обществото.

4748
Връчиха златни статуетки на лидерите в бизнеса на Балканите
Връчиха златни статуетки на лидерите в бизнеса на Балканите

Церемонията се проведе под патронажа на община Ловеч.

2615
Изплатени са близо 4 млн. лева на памукопроизводителите за Кампания 2020
Изплатени са близо 4 млн. лева на памукопроизводителите за Кампания 2020

Подпомагане получиха 112 земеделски стопани.

3423
Всички индустриални свинекомплекси в България вече могат свободно да изнасят свинско месо за ЕС
Всички индустриални свинекомплекси в България вече могат свободно да изнасят свинско месо за ЕС

Европейската комисия (ЕК) облекчава ограниченията при производството и търговията на свине и свинско месо от 20 общини в 9 области в България.

3934
Отпускат се 3 млн. лева за преработка на розов цвят
Отпускат се 3 млн. лева за преработка на розов цвят

Предоставянето на помощта е по искане на бранша.

3406
С бюджет от над 422 млн. лв. стартира приемът на проекти за инвестиции в земеделските стопанства
С бюджет от над 422 млн. лв. стартира приемът на проекти за инвестиции в земеделските стопанства

Крайният срок за подаване на проектни предложения е 23 юли 2021 г.

3703
BILLA България подкрепи 18-ото издание на конкурса „Фермер на Тракия“
BILLA България подкрепи 18-ото издание на конкурса „Фермер на Тракия“

Веригата е изградила дългосрочни партньорства с 13 фермери в областта.

5439
Близо 500 000 лева са регистрираните спестявания в новата онлайн кампания на BILLA България
Близо 500 000 лева са регистрираните спестявания в новата онлайн кампания на BILLA България

Клиентите на веригата пестят активно и печелят награди докато пазаруват любимите си стоки.

5908
С над 68 млн. лв. се увеличава бюджетът по подхода ВОМР за следващите две години
С над 68 млн. лв. се увеличава бюджетът по подхода ВОМР за следващите две години

Средствата ще се използват през преходния период 2021 – 2022 г.

11017
backnext