• "Параграф 42" - новата ПР агенция, която поставя фокус на оценката на ефективността

    "Параграф 42" - новата ПР агенция, която поставя фокус на оценката на ефективността

    Гергана Иванова, Радослав Бимбалов и Александър Христов са създатели на новата ПР агенция „Параграф 42“.

    "Параграф 42" - новата ПР агенция, която поставя фокус на оценката на ефективността

    Гергана Иванова, Радослав Бимбалов и Александър Христов са създатели на новата ПР агенция „Параграф 42“. Главна цел на агенцията е да обърне внимание на оценката на ефективността. Според тримата основатели този бизнес модел ще даде повече добавена стойност на комуникациите и ще успее да развие целия пазар.

    По този начин инвестициите, направени в PR ще бъдат напълно оправдана. Това ще доведе до по-дългосрочни и устойчиви резултати за кампаниите в различни сфери, а от там ще спечели и цялото общество.

    Цялото измерване и поставянето на оценка на ефективността ще се осъществява чрез различни методики, следващи международни стандарти.

    Имаме амбиция да даваме идеи, които да надхвърлят очакванията. Ще застанем зад силни и ясни позиции и ще поставим точността и обективността на първо място.“, коментират тримата предприемачи.

    В началото тримата ще разчитат и на подкрепа от останалите агенции в семейството на The Smarts, част от която е и „Параграф 42“.

     

    ПР агенция "Параграф 42"

    Оценка на новината

    0