• Българска компания създаде първия по рода си "облачен" кол център

    Българска компания създаде първия по рода си "облачен" кол център

    Българска компания създаде първия по рода си „облачен“ контакт център.

    Българска компания създаде първия по рода си "облачен" кол център

    Българска компания създаде първия по рода си „облачен“ контакт център. Зад идеята стои системния интегратор Велокс. Услугата дава възможност за създаване на един модерен център, без да е нужно закупуване на сървъри, телефонни централи и друго оборудване.

    Услугата може да бъде взета и под наем като в този случай клиента трябва да плаща само месечен абонамент. Това намалява драстично разходите за персонал, софтуер, захранване и други. Въпреки това клиента получава най-новите ъпгрейди и то без да се налага да следи за тях, обяснява основателя на Велокс – Николай Калчев.

    Системата Velox Cloud Contact Center е съвкупност от иновативни решения за комуникация. Тя е насочена основно към сектора на аутсорсинга, телекомуникацията, банковия сектор, колекторските фирми, електронните магазини и още много други.

    Услугата позволява по-лесно и по-бързо развитие, защото позволява бързо добавяне на още работни места към абонаментния план, в случай че телефонистите се увеличат. Това е много по-евтин вариант, в сравнение с телефонна централа, където увеличението на капацитета е свързано с по-голяма инвестиция в оборудване и по-голямо пространство.

    Също толкова лесно е и ограничаването на персонала, като в момента, в който намалите броя на служителите спирате да плащате за работните места, които не се ползват. 

    облачни услуги Velox Cloud Contact Center кол център облачни решения

    Оценка на новината

    0