• Супермаркет на бъдещето отвори врати в Италия

    Супермаркет на бъдещето отвори врати в Италия

    Веригата магазини Coop Italia реши да се довери на Microsoft, за да направи своите магазини по-атрактивни и да се превърнат в такива, в които клиентите могат да получат отговор на своите въпроси.

    Супермаркет на бъдещето отвори врати в Италия

    Веригата магазини Coop Italia реши да се довери на Microsoft, за да направи своите магазини по-атрактивни и да се превърнат в такива, в които клиентите могат да получат отговор на своите въпроси.

    Новият супермаркет основно се различава с това, че вместо обичайните коридори с рафтове, претъпкани със стоки, магазинът има отворено оформление, допълнено с информационни дисплеи. Тези екрани се активират тогава, когато потребителят посочи определена стока. На дисплея се показва информация за съставките, потенциалните алергени, производители, функции, въздействие върху околната среда, препоръки за избор на вино. Тази информация е важна за потребителите, особено за младите хора, които са свикнали с интернет.

    Концепцията на компанията бе представена още през миналата година по време на изложението Expo Milan, а неотдавна и на Microsoft Envision. Така, от компанията се надяват, че тази концепция ще извоюва популярност на конкурентния пазар на дребно. Офлайн магазините отдавна търсят начини за привличане на клиенти.

    Концепцията за "супермаркет на бъдещето" е разработена от  Microsoft, с помощта на партньорите си -Accenture и Avanade. Те са използвали сензори Kinect – камера, която за първи път се появява като игрови контролер за конзолата на Microsoft Xbox 360. Допълва я компютърът на Intel NUC, който показва изображението на екрана. Данните се съхраняват в Microsoft Azure и използва базата данни на Microsoft SQL и инструменти за управление на съдържанието.

    Microsoft Coop Italia Супермаркет

    Оценка на новината

    0