• 68% от инвестиционните ръководители не смятат, че клиентите трябва да притежават криптовалута

    68% от инвестиционните ръководители не смятат, че клиентите трябва да притежават криптовалута

    Това настроение обаче се противопоставя на голямото търсене на дигитални валути като биткойн и етериум.

    68% от инвестиционните ръководители не смятат, че клиентите трябва да притежават криптовалута

    Приблизително двама от тримата „селектори на фондове“ не смятат, че отделните инвеститори трябва да притежават криптовалута в своите портфейли, до голяма степен поради причини, свързани с прозрачността и регулирането, според проучване на Natixis Investment Managers.

    Избирателите на фондове в брокерски къщи, магазини за финансови консултации, частни банки и други институции анализират и избират инвестициите, които техните фирми предлагат на клиентите.

    Шестдесет и осем процента не смятат, че хората трябва да имат достъп до криптовалута, според проучването, в което са анкетирани 141 американски инвестиционни ръководители във фирми, които управляват 2,7 трилиона долара клиентски активи. Това настроение обаче се противопоставя на голямото търсене на дигитални валути като биткойн и етериум, особено сред по-младите инвеститори – 40% от анкетираните казват, че клиентите все по-често искат достъп до криптовалута.

    Повече от 10% от инвеститорите притежават криптовалута, класирайки дигиталните монети зад недвижими имоти, акции, взаимни фондове и облигации, според проучване на CNBC, публикувано през август. Две трети от тях са закупили през последната година, до голяма степен поради това колко лесно е станало да се търгуват активите.

    Междувременно крипто борсите се търгуваха силно по време на Super Bowl в неделя. Поддръжници като Tesla и изпълнителния директор на SpaceX Илон Мъск също помогнаха за подхранването на ентусиазма на инвеститорите.

    И финансовите фирми продължават да добавят начини за инвеститорите да се включат в дигиталната лудост. Първите борсово търгувани фондове, свързани с цената на биткойн фючърси, дебютираха през октомври. Но нежеланието на инвестиционните професионалисти се дължи до голяма степен на предизвикателствата, които виждат във връзка с крипто прозрачността и очевидната липса на регулация, според Дейв Гудсел, изпълнителен директор на Natixis Center for Investor Insight.

    Около 87% се съгласиха, че крипто активите трябва да бъдат по-прозрачни, а 84% смятат, че ще се нуждаят от някакъв вид регулаторен надзор, според проучването на фирмата, публикувано във вторник.

    инвестиции криптовалута businessnews.bg Super Bowl

    Оценка на новината

    0