• Защо Costco ще печели дълго след края на пандемията

    Защо Costco ще печели дълго след края на пандемията

    Costco се възползва значително от деурбанизацията и запасите на потребителите сред пандемията.

    Защо Costco ще печели дълго след края на пандемията

    Инвеститорите се тревожат за забавянето на растежа след месеци на запасяване на потребителите по време на пандемията от COVID-19, но е малко вероятно обикновено силните пазарни изпълнители да останат в неутрална позиция твърде дълго.

    Тази неизбежност за Costco (COST) отразява няколко странични продукта от пандемията, които играят директно в ръцете на самия бизнес модел на складовия гигант (и в крайна сметка, неговия краен резултат), твърди анализаторът на Wells FargoЕдуард Кели.

    Едно от тях е засиленото търсене на еднофамилни жилища, започващо миналата есен, когато хората се преместиха от някога претъпканите градове и в по-просторни селски райони. Costco ще се възползва значително от тази промяна тази година, тъй като магазините му не са изискани и по този начин се увеличава вероятността от примамване на нови лоялни членове.

    Нова анкета, проведена от Wells Fargo и Quicken, показва, че 37% от изследваните хилядолетия планират да напуснат градовете в рамките на годината.

    "Деурбанизацията изглежда реална като се има предвид ускоряването на продажбите на еднофамилни къщи, междудържавните данни за преместването и добре рекламираните проучвания на потребителите. Costco се възползва и от двете тенденции, като се има предвид тежкото крайградско претегляне и повишеното потребление", обяснява Кели.

    Очаква се Costco да вдигне членския си внос през следващите 18 месеца, което може да осигури още един голям вятър за печалбите.

    За 24-седмичните дни, приключили на 14 февруари, Costco добави около 11,8 милиарда щатски долара от общите продажби на годишна база. Оперативните печалби са се увеличили с близо 450 милиона долара през този период. Излизайки от последното си тримесечие, Costco се похвали с 108,3 милиона общо притежатели на карти в сравнение със 107,1 милиона година по-рано.

    потребители инвеститори пандемията COVID-19 Costco

    Оценка на новината

    5.00