Тази година „Нестле България“ ще отвори 80 свободни места, на които ще наема основно младежи до 29 години. Всъщност това ще е стажантска програма, от която само най-добрите ще извлекат полза и ще останат на постоянна длъжност.
Миналата година стажантската програма на компанията обучи 100 човека, от които 44 получиха оферта за постоянна работа. „Нестле България“ е един от най-големите инвеститори. Само през миналата година компанията инвестира над 11 млн. лв. Компанията е на българския пазар от 23 години и от тогава до сега вложенията възлизат на 265 млн. лв.
Най-популярният продукт на „Нестле“ в България е нескафе 3в1, а веднага след него се нарежда KitKat. В момента компанията работи по нова линия продукти, предназначени специално за българските клиенти. „Нестле“ е един от най-големите производители на хранителни продукти. В глобален план за компанията работят над 300 хил. души, а групата събира над 2000 бранда.