• Carlsberg България с 27,7% пазарен дял

    Carlsberg България с 27,7% пазарен дял

    4% годишен ръст на нетни приходи, отчита компанията Carlsberg Group през първото тримесечие на тази година.

    Carlsberg България с 27,7% пазарен дял

    4% годишен ръст на нетни приходи, отчита компанията Carlsberg Group през първото тримесечие на тази година. В световен план компанията отчита увеличение на продажбите при марките в премиум сегмента – Grimbergen, Carslberg и Tuborg.

    В западноевропейският район, където попада и нашата страна, компанията също отчита ръст на нетните си приходи. С 2%-ен ръст компанията отчита 7,8 млрд. крони приходи, а продажбите са за около 13,3 млн. хектолитра. Carlsberg България е единственият бирен производител, който отчита увеличен пазарен дял при свиващ се общ пазар.

    България има огромен принос за успеха на Carlsberg Group. От началото на годината до кра на март пазарният дял на Carlsberg България е нарастнал с 5%, достигайки 27,7%. Най-голям принос отново дава местната марка Пиринско, отчитащ 15,3% ръст в обем и 2,8% в пазарен дял.

    Carlsberg Group е един от най-големите производители на бира в световен мащаб. Продуктите на компанията се разпространяват в над 150 страни, а за компанията работят повече от 40 хил. човека. В България марката се представя и от националните „Пиринско“ и „Шуменско“, както и от марките Tuborg и Carlsberg.

    Притежание на Carlsberg Group са и чешката бира Budweiser, немската Erdinger и крафт бирата от Белгия Grimbergen. Сайдерът Somersby в България също е част от компанията Carlsberg Group.

    Carlsberg Carlsberg group Somersby пазарен дял пивоварна Carlsberg България

    Оценка на новината

    0