•  „Софийска вода“ с нова услуга за управление на потреблението

     „Софийска вода“ с нова услуга за управление на потреблението

    Това става възможно с използването на водомер с дистанционно отчитане

     „Софийска вода“ с нова услуга за управление на потреблението

    Услугата за управление на личното потребление е достъпна чрез водомер с дистанционно отчитане, който изпраща данни за преминаващите количества вода у дома ежедневно към специално приложение. Клиентът има непрекъснат достъп до приложението през личния си профил на сайта на „Софийска вода“. Така той може да следи и анализира потреблението си и да засече всяко отклонение от нормалния си дебит  – например при течове, нежелано или нерегламентирано ползване и пр. 

    Досега дистанционното отчитане на водомери беше достъпно само за цели етажни собствености. Вече и крайните потребители ще могат да следят своята консумация и да я управляват. Същевременно ще се пести и време, защото няма да се налага абонатите да чакат проверителите да посетят домовете им, посочват от „Софийска вода“. 
     
    От „Софийска вода“ввеждат и новата електронна услуга „Смяна на титуляр на партида“. Досега това се случваше само в центровете за обслужване на клиенти, но вече може да се заяви и онлайн, през сайта на дружеството. Новата услуга промоционалн ще бъде безплатна за клиентите, които желаят да сменят титуляра на партидата до 10 юли 2019 г.
     
    Подобрява се и услугата за електронна фактура. Ако досега това ставаше през специална платформа, сега вече всеки клиент - физическо лице, ще я има директно на електронната си поща. Над 110 000 клиенти на компанията използват електронна фактура в момента. С въвеждане на новата услуга се очаква броят им да се увеличи.  
     
    През 2019 година дружеството ще вложи много средства и за подобряването на ВиК инфраструктурата в столицата, посочват още от „Софийска вода“.

    софийска вода дистанционно отчитане

    Оценка на новината

    0