• „Филип Морис” ще открие нов център за обслужване на кленти у нас тази година

    „Филип Морис” ще открие нов център за обслужване на кленти у нас тази година

    Новият център за обслужване на клиенти в България трябва да заработи от есента, и първоначално в него ще бъдат наети 100 служители

    „Филип Морис” ще открие нов център за обслужване на кленти у нас тази година

    Тази година у нас предстои да бъде открит нов център за обслужване на клиенти на най-големия производител на тютюневи изделия в света -  компанията „Филип Морис”. Това стана известно по време на участието на ръководството на тютюневия гигант във форума за иновации и технологии Webit Europe 2019, който се проведе в София . Новият център за обслужване на клиенти на „Филип Морис Интернешънъл” у нас ще бъде открит в партньорство с доставчика на услуги „Консентрикс”. Центърът ще подпомага обслужването на клиентите на компанията в ЕС и растежа на бизнеса й в региона. Стартирането на центъра в България се планира за третото тримесечие на 2019 г., и първоначално в него ще бъдат наети 100 служители, като има възможност този брой да бъде удвоен в следващата една година, заявиха от „Филип Морис”.

    В рамките на форума за иновации и технологии главният изпълнителен директор на „Филип Морис Интернешънъл” - Андре Каланцопулос, говори за мисията на компанията да премахне дима. „Подобна радикална промяна няма да се случи за един ден. За Филип Морис тя изисква пълна промяна на целия бизнес модел. На практика се превръщаме в компания, чийто двигател са технологиите и електрониката, като ние променяме бизнеса си из основи. Не знам за друг бизнес, който е предприемал подобна трансформация”, заяви Каланцопулос по време на събитието. Над 80% от разходите на компанията са насочени към научноизследователска и развойна дейност свързана с бездимните изделия. „Това не е маркетингов трик, а истински ангажимент за промяна”, добави изпълнителният директор на международната компания.

    Христос Харпантидис, управляващ директор за Югоизточна Европа, също коментира голямата трансформация, през която компанията преминава. Той даде пример с гръцкия клон на Филип Морис - Папастратос, който спря да произвежда цигари след 88 години. Сега компанията се счита за „90 годишен старт-ъп“, който преминава през огромна вътрешна и външна трансформация.

    Преди две седмици Американската агенция по храни и лекарства позволи на "Филип Морис Интернешънъл" да продава системата си за нагряване на тютюн IQOS в САЩ. Това решение е следствие от обстойна и сериозна оценка на заявлението на компанията, продължила две години. „Скорошното решение на Американската агенция по храни и лекарства да позволи продажбата на IQOS в САЩ, вторият най-голям пазар в света, е ключово за "Филип Морис", но пред нас има дълъг път. Днес близо 7.3 милиона пълнолетни пушачи по света спряха да пушат и преминаха на нашата система за нагряване на тютюн. Това е истински напредък, но усилията ни трябва да продължат. Нашата цел е до 2025 г. 30% от настоящите пълнолетни пушачи, които не искат да се откажат, да преминат на по-добри алтернативи“, каза Андре Каланцопулос.

    Джордж Маргонис, генерален мениджър на "Филип Морис България", сподели, че ползвателите на IQOS в България са повече от 150 000. "Добра тенденция е и навлизането на все повече компании в новата категория. Тези факти показват очевидното – пушачите имат интерес да преминат на по-добра алтернатива от цигарите, като по този начин се създава нова категория продукти, съдържащи никотин", заяви още той.

    Филип Морис система за нагряване на тютюн IQOS

    Оценка на новината

    0