• Подготвя се B2B база данни с глобалните марки в България

    Подготвя се B2B база данни с глобалните марки в България

    Независимата агенция CBN започва работа по новата B2B база данни с глобалните марки в производството, търговията и услугите в България, с годишни продажби за над 1 млн. долара

    Подготвя се B2B база данни с глобалните марки в България

    Независимата агенция CBN - Pannoff, Stoytcheff & Co, специализирана в изготвянето на бизнес проучавания, започва работа по новата B2B база данни с глобалните малки в България - „Leading Global Brands in Bulgaria by CBN", съобщиха от организацията.“ Става въпрос за B2B база данни с глобалните марки в производството, търговията и услугите позиционирани в България, с годишни продажби за над 1 млн. долара.

    Хиляди глобални марки са позиционирани в сферите на производството, услугите и търговията в България, уточняват от CBN. По техни данни, световни брандове присъстват във всички 18 индустрии, 81 индустриални сектора и над 500 конкретни бизнеса в страната.

    От CBN дават пример с 10 водещи глобални марки от търговията с облекло у нас с приход над 1 млн. долара:

    БЕРШКА БЪЛГАРИЯ

    ЕЙЧ ЕНД ЕМ ХЕННЕС ЕНД МАУРИЦ

    ЗАРА БЪЛГАРИЯ

    КЕНВЕЛО БЪЛГАРИЯ

    МАСИМО ДУТИ БЪЛГАРИЯ

    НЮ ЙОРКЪР БЪЛГАРИЯ

    ПЕЕК И КЛОППЕНБУРГ

    СТРАДИВАРИУС БЪЛГАРИЯ

    ПУЛ ЕНД БЕЪР БЪЛГАРИЯ

    МАНГО БЪЛГАРИЯ

    ТОМ ТЕЙЛЪР СОФИЯ

    Едно от възможните приложения на B2B базата „Leading Global Brands in Bulgaria by CBN“ е директният маркетинг на иновативни и технологични продукти и услуги, изтъкват от агенцията.

     

    CBN B2B директен маркетинг

    Оценка на новината

    0