• Сънят - основна тема в новия каталог на ИКЕА

    Сънят - основна тема в новия каталог на ИКЕА

    ИКЕА представи новия си каталог за 2020 година, в който основната тема е постигането на пълноценния сън и почивка.

    Сънят - основна тема в новия каталог на ИКЕА

    През последните десетилетия сънят и ползите от него са били все по-пренебрегвани, изтъкват от компанията. От ИКЕА се позовават на проучвания, според които в глобален мащаб часовете за спане са намалели от 8 на 6 и е доказано, че хроничният недостиг на сън е пряко отговорен за нарастваща раздразнителност, депресия, липса на концентрация, намаляване на способността за запаметяване, натрупване на килограми и свързаните с това здравословни проблеми. Сънят се явява ключов елемент от здравословния начин на живот и чувството за благополучие. Докато човек спи, мозъкът работи активно, за да възстанови тялото и да подреди информацията, получена през деня.

    Взимайки предвид всички тези факти, от ИКЕА са включили в новия си каталог внимателно подбрани продукти -  матраци, завивки и ергономични възглавници, завеси и светлоизолиращи щори, килими и растения. Целта на компанията е клиентите й да получат съвети и решения как да подобрят качеството на съня си и да бъдат продуктивни и отпочинали през следващия ден.

    Подходящото осветление и температура са от изключително значение за добрата почивка. За това в голяма степен допринасят щорите и дебелите завеси, които спират проникването на светлина в спалнята. Килимите пък помагат да се намали нивото на шума, удобният матрак предлага пълноценна почивка за тялото, а зелените растения имат ефект върху качеството на въздуха в спалнята и също допринасят за общото благотворно влияние, аргументират акцентите в новия си каталог експертите от ИКЕА.

    „В ИКЕА вярваме, че добрата почивка влияе позитивно на нашето настроение и ни е нужна, за да се чувстваме пълноценни. Искаме да помогнем на всеки да почувства дома си по-уютен и да покажем как пространството в спалнята влияе на съня ни. Целта ни е не само да повдигнем въпроса, но и да започнем революция в съня“, споделя Йоана Цонева, маркетинг мениджър на ИКЕА.

    Каталогът за 2020 година представя шест различни домове, отразяващи основни емоционални нужди на потребителите. Ежегодно ИКЕА провежда многобройни интервюта и посещава домовете на хора по целия свят. Основната цел е да бъдат разбрани нуждите и желанията на хората и какво би подобрило живота им у дома. Именно в такова изследване са установени тези емоционални потребности, които, ако бъдат изпълнени, създават по-добър живот у дома, посочват от компанията. Дизайнери на ИКЕА от различни страни работят съвместно за създаването на домовете, представени в новия каталог.

    Ikea Почивка нов каталог пълноценен сън

    Оценка на новината

    0