• Amazon осъществи партньорство с Paidy

    Amazon осъществи партньорство с Paidy

    Amazon си партнира с базираната в Япония стартираща компания Paidy, за да предостави на потребителите възможност да пазаруват на японския пазар веднага, а да плащат по-късно услугата.

    Amazon осъществи партньорство с Paidy

    Amazon си партнира с базираната в Япония стартираща компания Paidy, за да предостави на потребителите възможност да пазаруват на японския пазар веднага, а да плащат по-късно услугата.

    Предложението на Paidy дава възможност на потребителите да извършват плащания, като въвеждат само своето име, имейл адрес и номер на мобилен телефон при плащане, вместо да изискват от тях да въведат информация за кредитната си карта или да създадат акаунт. Тя покрива първоначалната цена и използва машинно обучение, за да подписва транзакциите, преди да таксува потребителите си месечно.

    Paidy привлича значителен интерес от страна на най-добрите участници в плащанията и търговията. В допълнение към това ново партньорство с Amazon, стартъпът привлече инвестиции от PayPal и Visa през последните две години

    Paidy предлага и форма на финансиране чрез POS, тъй като потребителите могат да го използват, за да забавят плащането си, което може да е привлекателно за фирмите, тъй като POS финансирането става все по-популярно сред потребителите.

    Amazon плавно предлага широко опции за финансиране на POS на трети страни, но отношението му може да се промени.

    Електронният търговец вече въведе POS финансиране на трети страни на два пазара, което може да означава, че Amazon има засилен интерес към пространството. Освен че работи с Paidy в Япония, Amazon си партнира с базираната в Австралия Zip Co, за да предостави на своите австралийски потребители достъп до алтернативните възможности за финансиране на Zip Co. Amazon може да се надява да използва тези предложения за повишаване на процента на конверсия и средна стойност на поръчката (AOV) на своите пазари, като се има предвид, че доставчикът на POS финансиране Klarna твърди, че AOV и коефициентите на конверсия за потребителите, използващи опцията за разсрочено плащане с четири плащания, са с 68% и 44% по-високи , съответно, отколкото за потребители, използващи традиционните плащания с кредитни карти, на TechCrunch.

    плащане компании икономика Amazon Търговия онлайн търговия Visa Мastercard партньорство Paidy

    Оценка на новината

    0