• Акциите на FedEx се понижиха с почти 7%

    Акциите на FedEx се понижиха с почти 7%

    По време на търговската сесия във вторник акциите на компанията отчетоха спад с близо 7%

    Акциите на FedEx се понижиха с почти 7%

    FedEx се опитва да възроди бизнеса си след трудна година, но резултатите от второто му тримесечие показват, че все още не успява да постигне тази цел.
    Във вторник компанията отчете нетен доход от 660 милиона долара за трите месеца, завършващи на 30 ноември, което е с близо 40% по-малко спрямо същия период на година по-рано. Приходите на компанията се понижиха от 17,8 милиарда долара до 17,3 милиарда.
    Акциите във FedEx (FDX) паднаха с близо 7% при извънчасово търгуване във вторник след освобождаването на печалбата.

    "Ние сме на дъното", каза главният финансов директор Алън Граф-младши в разговор с анализатори от Wall Street във вторник. "Коригираната ни оперативна печалба от година на година е ужасяваща, но тя ще се подобри в Q3 и дори повече през Q4, в сравнение с предходната година. ... Ще се справим с проблемите и ще подобрим курса си, през тази и следващата година. "
    Корабоплавателната компания се сблъсква с редица предизвикателства през последните няколко тримесечия - а именно глобални търговски спорове, които прекъснаха международния корабоплавателен бизнес на FedEx и загубата на основния клиент Amazon (AMZN).
    Приходите през тримесечието също бяха засегнати от по-късния от обичайния празник на Деня на благодарността, който изтласка периода на пазаруване от Cyber ​​Week от тримесечието. Доходите бяха засегнати и от разходите, свързани с усилията на FedEx за стартиране и увеличаване на услугите за корабоплаване през събота и неделя.

    The Wall Street Journal съобщава, че Amazon ще увеличи времето за доставка на Prime пакети на своите трети продавачи чрез FedEx, позовавайки се на недостатъци в производителността.
    Ръководителите на FedEx заявиха, че приходите от вторник показват, че морският транспорт извън отношенията с Amazon се разраства и че разширяването до седемдневна доставка трябва да помогне за постигането на подобрения на резултатите в следващите тримесечия. Компанията отдавна доставя в неделя по време на най-пиковите ваканционни сезони, но от януари ще поддържа седемдневни наземни доставки през цялата година в повечето от Съединените щати.
    Все пак може да е трудно да се убедят инвеститорите. Един анализатор в разговора във вторник попита защо компанията не е разгледала драстични мерки за намаляване на разходите, като освобождаване на служители. Смит отговори, че е уверен, че компанията може да се пребори с трудностите и иска да разполага с всичките си ресурси, когато го направи.
    "Разочарован сме от нашите текущи резултати, но сме оптимистични", коментира още Смит.

    акции компании икономика приходи Amazon доставки Търговия FedEx

    Оценка на новината

    0