• Amazon забавя Prime Day и все още няма нова дата

    Amazon забавя Prime Day и все още няма нова дата

    Пандемията на коронавирус отблъсна най-голямото събитие за пазаруване на Amazon за годината

    Amazon забавя Prime Day и все още няма нова дата

    Amazon отлага премиерния ден в САЩ, съобщиха от компанията във вторник. От Amazon не обявиха дата за двудневното лятно събитие, което обикновено се провежда в средата на юли, но коментираха, че скоро ще могат да споделят „повече подробности“.

    По-рано този месец Amazon каза на продавачите от трети страни да използват седмицата на 5 октомври като „дата на задържане на място“ за промоции в Prime Day и купони. Компанията отказа да коментира повече относно тази дата.
    През последните пет години Prime Day се превърна в специален празник и време за членове на Prime да пазаруват, като правят невероятни сделки за себе си и за приятели и семейство - и това е нещо, което очакваме с нетърпение всяка година“, заяви говорител на Amazon в изявление. „Тази година ще проведем премиерния ден по-късно от обичайното, като същевременно гарантираме безопасността на нашите служители и ще подкрепим нашите клиенти и продаващи партньори.
    Докато Prime Day в САЩ се задържа, Amazon заяви, че Prime Day ще се състои в Индия следващия месец. Събитието ще стартира в полунощ на 6 август и ще продължи до 7 август.
    Забавянето е широко очаквано и продавачите се подготвят за него от месеци.

    Спекулациите започнаха да се засилват още през април, тъй като Amazon видя безпрецедентно търсене от купувачи, задържани у дома по време на коронавирусната криза. Потокът от поръчки бързо доведе до недостиг във веригите и забавяне на доставките. Оттогава поръчките в складовете на Amazon бавно се върнаха към нормалното си състояние, но сега компанията е изправена пред нови огнища на коронавирус в цялата страна, които биха могли да заплашат да продължат отново логистичните си операции.

    Пандемията все още вероятно ще потисне ентусиазма на потребителите за Prime Day, тъй като продължаващата пандемия и широкото затваряне на бизнеса създава рекордна безработица, заяви Джеймс Томсън, бивш мениджър на Amazon, а сега партньор в консултантската марка Buy Box Experts.

    Ако обаче Amazon може да осигури нови абонати за Prime или да накара купувачите да купуват собствени устройства, Prime Day все пак ще се счита за успех за компанията, тъй като тези неща помагат да привлекат повече клиенти в екосистемата на Amazon, където е вероятно да останат и да похарчат повече пари в дългосрочен план, добави Томсън.

    Марките в тежко засегнатите категории, като облеклото, продължават да се вълнуват от Prime Day, защото събитието е гарантирано, че ще доведе до повече трафик, заяви Фахим Наим, бивш изпълнителен директор на Amazon и изпълнителен директор на електронната търговия eShopportunity.

    Ако вече има толкова много трафик на платформата, всеки ще иска да направи някаква сделка в Prime Day, за да могат клиентите да се вълнуват“, каза Наим. "Никой не иска да купи нещо на пълна цена в този ден."

    онлайн пазаруване Amazon Prime Day

    Оценка на новината

    5.00