• Starbucks отбелязва възстановяване на бизнеса си след началото на пандемията

    Starbucks отбелязва възстановяване на бизнеса си след началото на пандемията

    Акциите на Starbucks се повишиха с над 7% по време на сесията във вторник.

    Starbucks отбелязва възстановяване на бизнеса си след началото на пандемията

    И кафе гигантът не успя да избегне пагубното въздействие на пандемията от COVID-19Starbucks изчисли, че наложените във връзка с COVID-19 ограничителни мерки ще доведат до спад на приходите между 3 и 3,2 милиарда долара през третото фискално тримесечие, а „неблагоприятните въздействия“ от кризата ще рефлектират върху сравнителните тримесечни продажби с 40-45%.

    За фискалното тримесечие, приключило на 28 юни, продажбите в магазините в САЩ са спаднали с до 40%, докато международните продажби са намалели с 37%.

    Главният изпълнителен директор - Кевин Джонсън заяви, че „огромното мнозинство” от Starbucks - повече от 32 000 магазина - към този момент са отворени.

    „Докато продължаваме да се възстановяваме от нанесените щети, ние също изграждаме устойчивост за бъдещето, като ускоряваме трансформацията на нашия бизнес по начини, които ще повишат опита на клиентите и партньорите ни, и ще доведат до дългосрочен растеж“, каза Джонсън„Ние твърдо вярваме, че сме в добра позиция да възвърнем положителната бизнес инерция, която сме имали преди началото на пандемията, и очакваме с нетърпение да стартираме отново програмата си „Растеж в мащаба“, добави той.

    Още през юни, Джонсън подробно планираше да трансформира магазините на Starbucks чрез добавяне на опции за придвижване, както и разгръщане на още магазини Starbucks Pick-up. Компанията продължава да поддържа оптимистични нагласи по отношение на бъдещето на бизнеса си.

    Джонсън подчерта „значително увеличение“ в броя на изтеглянията на приложението Starbucks Rewards от клиенти общо около 3 милиона изтегляния през тримесечието, което е 17% повече от предходното.

    Starbucks очаква „неблагоприятните въздействия от избухването на пандемията от COVID-19 да се разсеят през четвъртото фискално тримесечие.“ Прогнозите на Starbucks относно глобалните продажби в магазините са те да спаднат от 12% до 17%.

    Акциите на Starbucks се повишиха с над 7% по време на сесията във вторник.

    starbucks Covid-19 пандемия възстановяване

    Оценка на новината

    0