• Джон Тайсън: "Милиони килограми месо ще изчезнат от веригите за доставки!"

    Джон Тайсън: "Милиони килограми месо ще изчезнат от веригите за доставки!"

    Изпълнителният директор на Tyson Foods - Джон Тайсън, сподели, че има сериозни притеснения относно бъдещето на компанията.

    Джон Тайсън: "Милиони килограми месо ще изчезнат от веригите за доставки!"

    Изпълнителният директор на Tyson Foods - Джон Тайсън, заяви, че компанията е изправена пред безпрецедентни производствени предизвикателства заради пандемията COVID-19.

    Tyson Foods временно затвориха кланиците си през април и май, заради хиляди заразени служители в месопреработвателните предприятия в САЩ, което доведе и до забавяне в производството. Дори след като възобновиха дейността си, отсъствията на работниците, които се страхуват да не се заразят с коронавирус, продължават да представляват непрекъснато предизвикателство пред индустрията. Това прави невъзможна борбата за възстановяване на нормалното производство на месо.

    В доклад за печалбите, Tyson Foods заяви, че очаква пандемията дa е причина за високи оперативни разходи, което да попречи на обема на продажбите през следващата година. Увеличените продажби на месо в хранителните магазини по време на огнището не са били достатъчни, за да компенсират намаленото търсене в ресторантите и заведенията за бързо хранене. В резултат на това компанията прогнозира, че сегментът на пилешкото месо ще претърпи намаление в обема на продажбите през последното тримесечие на фискалната 2020 година.

    Продажбите на Tyson са паднали до 10,02 милиарда долара от 10,89 милиарда долара през тримесечието, приключило на 27 юни. Анализаторите очакваха за този период приходи от 10,56 милиарда долара, според данни на IBES от Refinitiv.

    Тайсън заяви, че компанията отчита около 340 милиона долара преки разходи, свързани с пандемията COVID-19, включително разходи за ремонт на инсталации, тестване на служители и лични предпазни средства.

    "Във всеки един сегмент ние поехме оперативни разходи, по-високи от нормалните, заради пандемията COVID-19", допълни още изпълнителният директор.

    Tyson Foods отчете коригирани оперативни маржове от 17.4% за бизнеса си с говеждо месо, спрямо 6.5% година по-рано. Американският департамент по земеделие проучва възможно антиконкурентно поведение сред преработвателите на говеждо месо, след като цените на говеждото скочиха по време на наложената карантина.

     

    пандемията COVID-19 Tyson Foods Джон Тайсън

    Оценка на новината

    0