• Над 50 компании с отличия в Националния конкурс “Най-зелените компании в България”

    Над 50 компании с отличия в Националния конкурс “Най-зелените компании в България”

    Конкурсът се проведе за 11-та поредна година.

    Над 50 компании с отличия в Националния конкурс “Най-зелените компании в България”

    За 11-та поредна година организаторите от b2b Media предизвикаха бизнеси и организации, които имат зелени идеи, кампании, събития, инициативи или инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда да покажат своите постижения. 

    Над 50  компании бяха отличени в надпреварата, която показа, че дори и в година на пандемия, постигането на "зелени" цели и корпоративни стратегии не е пренебрегнато. 

    Голямата награда за първи път грабнаха ЛИДЛ България, които получиха още няколко първи места в отделните категории.

    Сред отговорните бизнеси и организации, имаше също общини, неправителствени структури, а също и медиите със свои зелени инициативи.

    За десетото си поредно участие в конкурса с наградата Дълголетие в устойчивите зелени политики беше отличена УКО БЪЛГАРИЯ, които взеха награди в още две категории.

    В Автоиндустрия, транспорт и логистика първото място беше присъдено на Бер-Хелла Термоконтрол , а в Телекомуникации
    на ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ. ЧЕЗ Разпределение България са призьорите в Енергетика, воден сектор, докато в Технологии, IT продукти и услуги отличието отиде при Акронис България.

    Най-добри в категория Индустрия и производствен сектор се оказаха Антоан Вилл, а номер едно в Банков сектор за поредна година са Българо-американска кредитна банка.

    Сред Обществени организации, общини и държавни структури златото беше за Фондация "Асоциация за развитие на София”, а в Био индустрия, зелен бизнес, бюти индустрия за Арома.

    Сред най-награждаваните компании бяха Девин, Кауфланд и ЛИДЛ – всяка от тях с множество призове в различни категории на конкурса.

    Най-силен проект в раздел Селско стопанство показаха АМИТИЦА, а най-интересна Зелена инициатива в условията на пандемия - СОЛВЕЙ СОДИ.

    Пощенска банка са отличниците в категория Зелена CSR кампания, а Дентсу Иджис Нетуърк България в Зелена образователна инициатива.

    Първото място за Най-зелен проект е за БЪЛГАРСКАТА ФОНДОВА БОРСА, за Най-зелен продукт е за Холсим, а за Най-зелена технология – Каолин.

    Наградата Зелен офис взеха Дейта Арт Юръп, а за Безхартиен офис - УниКредит Булбанк.

    Призът Зелена инвестиция отиде при Захарни заводи, а Най-зелена медия при btv Media Group.

    Отличието Зелена личност, което се връчва за 10-та поредна година, но този път беше дадено посмъртно на алпиниста Атанас Скатов, който загина по-рано тази година при изкачване на К2. Неговият син Васил получи наградата по време на официалната церемония. Атанас Скатов е носител на този приз и от 2019 година.

    Вижте повече на: https://green.b2bmedia.bg/

    отличия конкурс конкурс “Най-зелените компании в България”

    Оценка на новината

    0