• BILLA България отбелязва своя 20-ти юбилей у нас с обновена програма за лоялност

    BILLA България отбелязва своя 20-ти юбилей у нас с обновена програма за лоялност

    Търговската верига ще предлага на потребителите си нови възможности в дигитален формат.

    BILLA България отбелязва своя 20-ти юбилей у нас с обновена програма за лоялност

    От днес, 10 септември, BILLA обявява старт на кампанията по обновяване на своята BILLA Card. Освен с различен дизайн, тя ще зарадва потребителите и с много нови персонализирани възможности и предимства.

    „Щастливи сме, че вече 20 години BILLA е на българския пазар и предоставя широка гама от разнообразни продукти с високо качество, но и отношение, което кара хората да се чувстват ценени. Обявяването на новата програма за лоялност е стъпка, която  маркира следващ етап в развитието ни – както на търговската верига, така и на връзката с нашите клиенти,“ казва Норберт Мисбрандт, управител на търговската верига.

    Нaй-важното предимство на обновената BILLA Card е нейното дигитализиране – нов, модерен и интересен начин за ползване, достъпен чрез сваляне на безплатно мобилно приложение. То се използва бързо и лесно през телефон, без да е необходимо притежанието на пластика. На база индивидуалното си търсене, всеки един клиент ще получава специални оферти на любими продукти, направени лично за него, под формата на персонални ваучери.

    Новата карта за лоялност прави още една крачка към по-близки отношения с потребителите. С нея, всеки клиент получава 10% отстъпка за рождения си ден и може да я използва еднократно  в периода 2 седмици преди и 3 седмици след своя празник. Досегашните предложения – отстъпки на любими марки и продуктови категории, всеки петък и събота, се запазват. В допълнение, BILLA предлага и над 1000 продукта с трайно ниска цена, извън специалните промоции. Те са отбелязани със зелен етикет на регала в магазина.

    Новата BILLA Card може да бъде получена в дигитален формат - чрез регистрация в мобилното приложение BILLA App и под формата на стандартна карта пластика - във всеки магазин BILLA в страната. Улеснен е и процесът по регистриране в програмата за любителите на физически карти, като на тяхно разположение в магазините са инсталирани терминали на самообслужване. Всички клиенти, които притежават регистрирана физическа карта, могат да направят и свой клиентски профил в сайта на компанията – www.billa.bg

    Настоящите карти за лоялност на BILLA ще бъдат валидни до 10.03.2021 г. Предвид това, от веригата съветват всички желаещи да се сдобият с новата карта, да побързат да го направят преди изтичането на валидността на старата им карта. Считано от днес, 10 септември, до изтичането на периода, те ще предоставят доскорошните по-ограничени предимства. По този начин, търговската верига цели да стимулира своите клиенти да бъдат в крак с най-актуалните възможности, които предлага, и да се възползват от тях в максимална степен.

     

    За REWE International AG

    От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

     

    За REWE Group

    REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.

    Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com

     

    BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

    На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.

    Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.

    BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.

    Веригата е представена в 38 града в страната със 131 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

    BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

    Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

     

    За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с Параграф 42 на 0886 427 116.

    За повече информация за REWE International AG, моля, свържете се с Michael Šperl, Head of Corporate Communication, VS CEE, Tel.: +420 323 625 377, Email: M.Sperl@rewe-group.at

     

    Няма етикети за тази новина

    Оценка на новината

    0