• Пандемията ускорява реорганизацията на търговските площи

    Пандемията ускорява реорганизацията на търговските площи

    Физическите магазини няма да се превърнат само в места за получаване на онлайн поръчка, защото взаимодействието с клиентите е възможност за увеличаване на продажбите.

    Пандемията ускорява реорганизацията на търговските площи

    Пандемията от коронавирус ускорява процеса по трансформиране на сектора на търговските площи и връзките му с физическото и онлайн пазаруване

    Това е процес, който започна много преди настоящата здравна криз и понастоящем поражда допълнителни разходи и инвестиции, както при търговците на дребно, така и при собствениците на имотите, но може да се окаже необходим, за да могат участниците и в двата сектора да запазаят добрите си позиции в дългосрочен план.

    Ролята на физическите магазини за продажби на дребно се променя – от помещения за излагане на наличните продукти до предоставяне на уникални преживявания на клиентите с цел предоставяне на възможност да опознаят продукта. Освен това почти всички физически магазини вече поддържат също канали за информация за продуктите в интернет пространството и предлагат услуги за поръчка онлайн или получаването й на място в избран от клиента обект.

    Тенденциите за трансформация варират в обхвата на търговските площи. Реномираните марки изискват по-голямо внимание към продукта или услугата (включително онлайн възможностите), продуктите, предназначени за масовия пазар, се продават предимно чрез онлайн канали, а продукти, продавани в магазини от по-ниския диапазон като Primark и TK Maxx обикновено привличат посетители без подобни екстри.

    Собствениците на обектите за търговия на дребно трябва да участват в тази трансформация и да се превърнат от пасивни намеодатели в партньори на компаниите за търговия на дребно. Активно управляваните търговски центрове подобряват нагласите на клиентите, включително чрез фактори като обстановка и удобни транспортни връзки. Изборът и разнообразието от търговци на дребно и развлечения за цялото семейство също са важни. Собствениците създават все повече временно съществуващи магазини, за да подобрят разнообразието от търговски площи и дори търговци на дребно, съществуващи само в интернет, компании за създаване на съдържание и високотехнологични производители като Netflix и Tesla ползват търговски площи за кратък срок.

    Сроковете на договорите за наем намаляват, тъй като собствениците приемат нуждата от гъвкавост.

    Все още не е ясно до каква степен преустройството на физическите магазини ще намали размера на обектите в търговските центрове. То може да доведе до понижаване на наемите за първокласни площи, но същевременно наемните нива в ключови обекти в търговски центрове в популярни дестинации може да се окажат устойчиви.

    Физическите магазини няма да се превърнат само в места за получаване на онлайн поръчка, защото взаимодействието с клиентите е възможност за увеличаване на продажбите.

    наем Магазини Мол онлайн търговия коронавирус

    Оценка на новината

    0