• Тече финалното гласуване в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”

    Тече финалното гласуване в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”

    До 7 юли включително потребителите могат да посочат своята любима марка

    Тече финалното гласуване в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”

    До 7 юли включително потребителите могат да посочат своята любима марка в третия, последен етап от потребителската класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Общо 108 марки в 36 категории продължават във финалния кръг на конкурса. По 3 бранда във всяка категория се борят за титлата ЛЮБИМА МАРКА. До момента в 11-тото издание на конкурса са взели участие над 25 000 потребители, информират организаторите на надпреварата.

    Гласуването се извършва след предварителна регистрация на интернет адрес www.mylovemarks.eu. Потребителите номинират или гласуват в поне половината от категориите, след което потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща.

    Подбрани са 36 категории, а именно:

    1.       ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ.

    2.       ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ.

    3.       БУТИЛИРАНА ВОДА.

    4.       КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ.

    5.       ЯДКИ, ЧИПС, СОЛЕТИ.

    6.       ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ.

    7.       МЕСНИ ПРОДУКТИ.

    8.       МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ.

    9.       МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ.

    10.     БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ.

    11.     БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА.

    12.     ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА.

    13.     БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА.

    14.     БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ.

    15.     АВТОМОБИЛИ.

    16.     ЗАВЕДЕНИЯ.

    17.     УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ.

    18.     РАДИО.    

    19.     ТЕЛЕВИЗИЯ.

    20.     ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ.

    21.     БЪЛГАРСКА МАРКА.

    22.     БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ.

    23.     ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ И МЕДИЦИНСКИ ИЗДЕЛИЯ.

    24.     ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ И ДОБАВКИ.

    25.     ПРОТИВОАЛЕРГИЧНИ ПРОДУКТИ.

    26.     ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ.

    27.     ФИНТЕХ КОМПАНИИ.

    28.     ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ.

    29.     ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ.

    30.     ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ.

    31.     ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ.

    32.     ИТ И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ.

    33.     ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ.

    34.     ИНОВАТИВНИ МАРКИ.

    35.     СОБСТВЕНИ МАРКИ.

    36.     СОБСТВЕНИ МАРКИ – ХРАНИ И НАПИТКИ.

    „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове, изтъкват организаторите на конкурса.

    Тази година  за първи път ще бъдат връчени и призове за бранд мениджърите, маркетинг мениджърите и комуникаторите, развили и наложили марката сред потребителите.

    В деня на награждаването на финалистите – 11 юли, ще се проведе и първата брандинг конференция у нас - „BRAND TALKS: Мисия „Любима марка”. Специалисти в областта на маркетинга, рекламата и ПР-а ще споделят своя опит и ще дадат ценни препоръки как трябва да се общува със съвременния потребител.

    Конференцията BRAND TALKS: Мисия „Любима марка” ще се състои в „Рейнбоу плаза”, а вечерта на 11 юли ще бъде и награждаването на финалистите в класацията „Любимите марки” и „БРАНД мениджър на годината”. 

    Снимка: Класация "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ"

    класация ЛЮБИМИТЕ МАРКИ BRAND TALKS: Мисия „Любима марка БРАНД мениджър на годината

    Оценка на новината

    0