• България - предпочитана дестинация за заснемане на реклами

    България - предпочитана дестинация за заснемане на реклами

    Петко Спасов, Тони Колчев и Ангел Апостолски са основателите на компанията Push Pull Production. Компанията се занимава с режисура и заснемане на реклами. Клиентите им са от цял свят.

    България - предпочитана дестинация за заснемане на реклами

    Петко Спасов, Тони Колчев и Ангел Апостолски са основателите на компанията Push Pull Production. Компанията се занимава с режисура и заснемане на реклами. Клиентите им са от цял свят. Тримата правят някои от добрите реклами, излъчвани в страната, както и реклами за държави като Индия, Австрия, Дания, Швеция, Италия, Япония, Германия и още много други.
    Заснели са и прословутото видео на Rammstein, което е заснето в България.

    Компанията е създадена през 2010г. и оттогава екипът работи неуморно. Успели са да си създадат и запазена марка – всичките им клипове приличат повече на филм, отколкото на реклама. В момента в компанията работят 20 души на трудов договор и още много други фрийлансъри. Стела Павлова и Поли Лавиева също работят в компанията.
    „Успяхме да ги привлечем и те са основен двигател на компанията. Много е важно да имаш талантливи продуценти, за да работим добре.”, казва Петко.

    Разходите за една продукция зависят много от сценария на рекламата – дали са необходими каскади, какви са нужните декори и изисква ли се специална техника. Поншкога са нужни допълнителни разходи за екипи, които пътуват от чужбина или някаква специална техника, без която рекламата просто няма как да се заснеме.
    „Най-големият ни разход е времето. Цялата реклама трябва да се заснеме за 2-3 дни и ако има забавяне с 1 ден, става много скъпо и печалбата ни се изпарява.”, казва Тони Колчев.

    Това, което Push Pull Production продава е локация. „България има прекрасна природа и добри декори в студиото в Бояна. Това продаваме основно – мястото.”, казва Ангел Апостолски.
    България вече придобива по-голяма популярност при заснемането на клипове и филми и се конкурира с Чехия и Унгария. С годините страната ни се е сдобила с много професионалисти и цели екипи, конкуриращи се с екипите в Холивуд.

    Най-важното за предприемачите е да спазват обещанието си.
    „Финансово сме възпитани, спазваме строги правила и така оцеляхме – изградихме репутация. Когато кажем, че ще платим на екипите, с които работим, че ще им платим в срок, това става, въпреки че нашите клиенти обикновено ни плащат три месеца след заснемането на рекламата. Това е практиката в този бранш.”, споделя Спасов.

    Тримата предприемачи искат да направят сериал, но в България все ощене предлага добри условия да се снима сериал. Бъдещите им планове са да се развиват, да работят с млади актьори и да им дадат поле за изява. Мечтата им за сериал остава, но биха направили и филм. Набелязали са и актьорите – Владимир Карамазов, Захари Бахаров и Юлиян Вергов, а работното заглавие е „Трима мъже на ръба”.

    „Това засега е само план. Но ще го осъществим на всяка цена. В момента няма български филм, който да е на печалба.”, казват тримата.

     

    България реклами

    Оценка на новината

    0