• Софийският университет и бизнеса си партнират за развитие на е-търговията

    Софийският университет и бизнеса си партнират за развитие на е-търговията

    През следващия месец в София и Пловдив стартира второто издание на обучителната програма “E-commerce Success”, насочено към предприемачи, които планират или вече са в процес на реализиране на собствен проект за онлайн магазин

    Софийският университет и бизнеса си партнират за развитие на е-търговията

    На 12 октомври в София стартира второто издание на обучителната програма “E-commerce Success”, а седмица по-късно – и в Пловдив. Акредитираната обучителна програма “E-commerce Success” се реализира от Стопанския факултет на Софийския университет "Св. Климент Охридски“ и Фондация „Е-комерс Съксес“, в партньорство с Българската стопанска камара и Българската Е-комерс асоциация.

    Практическото обучение ще подготви участниците със знания и практически умения за стартиране, маркетинг и устойчиво развитие на електронен бизнес. Обучението е насочено към предприемачи, които планират или вече са в процес на реализиране на собствен проект за онлайн магазин на местни и международни пазари, както и към служители от фирми, отговорни за развитието на електронната търговия на техните компании.

    Лекциите и упражненията се провеждат всяка събота от утвърдени лектори от Софийския университет и доказани практици с дългогодишен опит в електронната търговия, с успешни проекти в България и чужбина. Участниците в обучението ще получат реални практически насоки за ефективно използване на финансовите, маркетинговите и технологични ресурси за проекта, обещават организаторите.

    “E-commerce Success II” е с хорариум от над 200 часа, структурирани в 8 бизнес модула. Всеки от участниците ще бъде напътстван от персонален ментор, който лично ще разяснява всички възникнали по време на обучението въпроси.

    За целите на обучението всеки от участниците ще получи безплатен достъп до SAAS платформата GombaShop.bg (член на БЕА), ще получи безплатен домейн, хостинг и сайт билдър от ICN (член на БЕА), специални условия за времето на обучението в маркетплейса на eMAG (член на БЕА), пълен безплатен достъп до фото-видео студиото на “E-commerce Success” в Стопанския факултет на СУ за продуктовата фотография и облачно общностно пространство за интерактивен групов опит.

    Целта, около която са се обединили ментори, лектори и партньори, е да помогнат на обучаващите се да създадат успешен и печеливш онлайн бизнес, насочен към крайни потребители (B2C) или към бизнеса (B2B). Неслучайно мотото на второто издание на обучението “E-commerce Success” е: „Научих. Приложих. Успях!“, изтъкват от БСК.

    Първото издание на „E-commerceSuccess” стартира през март тази година и завършва на 30 септември, като над 80% от участниците вече развиват свои успешни онлайн проекти:

    бизнес електронна търговия Софийски университет e-commerce B2B E-commerce Success обучителна програма Българска стопанска камар предприем B2C

    Оценка на новината

    0