• BILLA България дарява 10 000 лева на Фондация „Конкордия“

    BILLA България дарява 10 000 лева на Фондация „Конкордия“

    За поредна година, веригата ще направи Коледа по-радостна за деца и семейства, които срещат финансови трудности.

    BILLA България дарява 10 000 лева на Фондация „Конкордия“

    BILLA България е доверен партньор на фондация „Конкордия“ от 2012 г. до днес. Тази година, тя подпомага организацията с дарение на стойност 10 000 лева, което ще се използва за осигуряването на символични подаръци, хранителни пакети и организиране на празненства за коледната и новогодишната нощ на децата и семействата, обект на нейната подкрепа.

    Освен през предстоящия месец декември, средствата, осигурени от BILLA България, ще подпомогнат финансово и останалите дейности на организацията през следващата година, разпределени в няколко основни линии – допълнително образование, социални умения и комуникация, повишаване на родителския капацитет, здравна и психологическа подкрепа.

    „Щастливи сме, че за пореден път имаме възможност да подкрепим нашите дългогодишни партньори от Фондация „Конкордия“. Ние вярваме, че благодарение на професионализма на екипите, работещи в подкрепа на децата и техните семейства от малцинствените групи, можем да променим тяхната съдба и да им подарим едно по-щастливо бъдеще,“ сподели Норберт Мисбранд, управител на BILLA България.

    Фондация „Конкордия“ е доставчик на социални услуги до уязвими малцинствени групи, чиито представители живеят в условия на бедност и социално изключване. Задачата ѝ е да им осигурява подкрепа така, че те да придобиват необходимите компетенции в областта на образование, първи стъпки в трудова среда и заетост, както и навици на дисциплина и постоянство. По този начин, те се превръщат в независими самостоятелни индивиди. Най-новата програма на Фондацията е „Буквар за пораснали“, която цели ограмотяване на младите родители.

    Освен на национално ниво, BILLA подкрепя Фондацията, част от мрежата на организацията в обществена полза „Конкордия Социални проекти“ и в Австрия.

     

    За REWE International AG

    От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

     

    За REWE Group

    REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.

    Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com

    BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

    На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.

    Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.

    BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.

    Веригата е представена в 39 града в страната със 130 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

    BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

    Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

     

    За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с Параграф 42 на 0886 427 116.

    За повече информация за REWE International AG, моля, свържете се с Michael Šperl, Head of Corporate Communication, VS CEE, Tel.: +420 323 625 377, Email: [email protected]

     

    Няма етикети за тази новина

    Оценка на новината

    0