• BILLA България въвежда нова 100% рециклируема торба за пазаруване

    BILLA България въвежда нова 100% рециклируема торба за пазаруване

    Поетапно тя ще замени напълно старата торба за многократна употреба.

    BILLA България въвежда нова 100% рециклируема торба за пазаруване

    BILLA България въведе нова, 100% рециклируема торба за пазаруване, която ще замени предходната торбичка за многократна употреба, предлагана от веригата, след изчерпване на наличните количества от нея. Тя носи наименованието Dura Bag (от англ. „издръжлива“) и ще се предлага в магазините на веригата в страната. Носител е на утвърдения в световен мащаб еко сертификат “Blue Angel”, който обозначава чисти продукти, с грижа към опазването на околната среда и в подкрепа на съзнателното отговорно потребление.

    Новата торба е изработена от 80% рециклирани материали. Въвеждането ѝ е поредната стъпка, която BILLA прави, в посока към  грижа и отговорност към опазването на околната среда. Доказателство за това е процесът на производство на самите торбички, който се случва на територията на Европа, в Германия. Краткият път на транспортирането им до страните от Централна и Източна Европа свежда до минимум отделянето на вредни въглеродни емисии, които замърсяват въздуха.

    „Ние, от BILLA България, проявяваме ангажираност към опазването на околната среда. Затова и насърчаваме нашите клиенти да възприемат концепцията за отговорно пазаруване, част от която е и регулярното използване на торбички за многократна употреба. Това е следващата и най-логична стъпка към намаляването на потреблението на пластмаса и вредни суровини във всеки етап на производствения процес, до разопаковането на потребителската кошница от клиентите у дома,“ заяви Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на компанията.

     

    За REWE International AG

    От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

     

    За REWE Group

    REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.

    Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com

     

    BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

    На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.

    Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.

    BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.

    Веригата е представена в 39 града в страната със 132 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

    BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

    Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

     

    За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с Параграф 42 на 0886 427 116.

    За повече информация за REWE International AG, моля, свържете се с Michael Šperl, Head of Corporate Communication, VS CEE, Tel.: +420 323 625 377, Email: [email protected]

     

    Няма етикети за тази новина

    Оценка на новината

    0