• Главният оперативен директор на BILLA България в панелна дискусия на тема „Визия за развитие в извънредните условия“

    Главният оперативен директор на BILLA България в панелна дискусия на тема „Визия за развитие в извънредните условия“

    Веригата се включи в ежегодната конференция Progressive Retail Network.

    Главният оперативен директор на BILLA България в панелна дискусия на тема „Визия за развитие в извънредните условия“

    На 6-7 октомври, 2020 г. се състоя 11-тата конференция Progressive Retail Network, организирана от специализираното списание Progressive, с фокус върху сектора на бързооборотните стоки. Тя премина под надслов „Ера на трансформация“, а BILLA България бе представена в панелна дискусия във втория ден на събитието. Главният оперативен директор – Албена Георгиева, изказа позиция в разговора на тема „Визия за развитие в извънредните условия, породени от COVID-19, и как те променят потребителското поведение“.

    Основното послание в нейното участие бе, че кризата, настъпила в резултат от пандемията, доказа необходимостта от бърза адаптация към промените – както на пазара, така и по отношение на търсенето, очакванията и навиците на клиентите.

    „Настоящата 2020 г. бе изпълнена с предизвикателства. Това е и причината да оценяваме още по-високо доверието, гласувано от всички лоялни потребители, които избират BILLA всеки ден. Забелязваме, че и след извънредното положение, темпото на осъзнато пазаруване се запазва сред голяма част от нашите клиенти. Радваме се, че вече успяваме да им предложим дори по-достъпни възможности чрез обновената програма за лоялност – BILLA Card,“ сподели Албена Георгиева в хода на дискусията.

    Веригата запазва и своя основен фокус за развитието си у нас през следващите години. Тя ще концентрира усилията си върху разширяване на магазинната си мрежа – както посредством органична експанзия, така и чрез придобиване на други обекти. Фактът, че клиентите имат доверие както в компанията, така и в продуктите и услугите, които тя им предоставя, стимулира екипите още повече в инвестиции в растеж и увеличаване на броя на обектите в страната.

     

    За REWE International AG

    От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

     

    За REWE Group

    REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.

    Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com

     

    BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

    На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.

    Според независимо проучване на швeйцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.

    BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.

    Веригата е представена в 38 града в страната със 131 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

    BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

    Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

     

    За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с Параграф 42 на 0886 427 116.

    За повече информация за REWE International AG, моля, свържете се с Michael Šperl, Head of Corporate Communication, VS CEE, Tel.: +420 323 625 377, Email: [email protected]

     

    Няма етикети за тази новина

    Оценка на новината

    0