• Хигиена, качество и свежест са основните приоритети за потребителите на търговските вериги след кризата

    Хигиена, качество и свежест са основните приоритети за потребителите на търговските вериги след кризата

    BILLA България обявява резултати от проучване на тема „Промени и важни аспекти при пазаруване, в резултат от COVID-19“.

    Хигиена, качество и свежест са основните приоритети за потребителите на търговските вериги след кризата

    Международната компания REWE Group, част от която е и BILLA България, проведе потребителско проучване на тема „Промени и важни аспекти при пазаруване, в резултат от COVID-19“. То обхваща шест страни от Централна и Източна Европа, сред които и България. За всяка от тях са изведени основните приоритети на потребителите, свързани с пазаруване в търговските вериги в периода след пандемията. У нас, това са хигиена, качество и свежест. Цената остава едва на четвърто място и е водеща за 62% от клиентите на търговските вериги.

    79% от българските потребители определят като най-важни при закупуването на храна хигиената в търговския обект. За 74% от тях приоритет е гарантираното качество, а за 70% - свежестта на продуктите. Тези резултати съвпадат със силните страни на BILLA и са силно застъпени в политиката на компанията. Най-скорошната активност, инициирана от BILLA България в тази посока, е под надслов „Прясно и безопасно – с грижа за всички нас“. Тя обхваща секторите за пазаруване: Плодове и зеленчуци, BILLA Пекарна, Витрина Деликатеси, Топла витрина. В основата й стоят основните мерки, които веригата предприема, за да подсигури безопасно и сигурно пазаруване на своите клиенти.

    „През всичките тези години, не спираме да подкрепяме родните производители и да провеждаме кампании, отговарящи на потребителското търсене. Пример за това са BILLA Пекарна, която предоставя топълхляб, изпечен на всеки 30 минути, както и BILLA Градини, която свързваме със сезонни български плодове и зеленчуци с отличен вкус. Към момента, местните доставчици, които регулярно осигуряват стока на супермаркетите ни, са над 460 на брой. И занапред ще продължим да обогатяваме асортимента си, за да предоставяме още по-голямо разнообразие от продукти с традиционен български произход, от което клиентите ни да имат възможността да избират,“ споделя Норберт Мисбрандт, Изпълнителен директор на BILLA България.

    Преговорите за нови партньорства са важна цел, за постигането на която веригата работи и по време на пандемията. Такива са и към настоящия момент. Местните продукти са основен приоритет за все повече хора, в резултат от кризата COVID-19, макар резултатите от проучването да посочват регионалния произход на продуктите, като водещ за едва 24% от потребителите. За 43% от тях сезонните продукти са най-честият избор, а за 47% - най-важно е голямото разнообразие.

    BILLA отговаря на потребителското търсене на промоции (59%) с лансирането на своята обновена програма за лоялност, която стартира преди месец – BILLA Card. Тя предлага редица предимства, обвързани с достъпни цени, в магазините на веригата в цялата страна. От началото на кризата, съществена актуалност придобива комуникацията на търговците на дребно за мерките за безопасност, които предприемат (45%), а все по-често потребителите готвят у дома и ползват социалните мрежи.

    Задачата, пред която резултатите от проучването изправят търговските вериги, е увеличаване на броя на работещите каси в магазините и намаляване на времето, прекарано в чакане на опашка за плащане.

     

     

    За REWE International AG

    От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

     

    За REWE Group

    REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.

    Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com

     

    BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

    На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.

    Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.

    BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.

    Веригата е представена в 38 града в страната със 131 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

    BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

    Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

     

    За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с Параграф 42 на 0886 427 116.

    За повече информация за REWE International AG, моля, свържете се с Michael Šperl, Head of Corporate Communication, VS CEE, Tel.: +420 323 625 377, Email: [email protected]

    Няма етикети за тази новина

    Оценка на новината

    0