• 12 съвета за създаване на аудитория в социалните мрежи

    12 съвета за създаване на аудитория в социалните мрежи

    Без значение на какъв етап от развитието на вашия бизнес се намирате, е добре да започнете или да продължите да се грижите за аудиторията си в социалните мрежи

    12 съвета за създаване на аудитория в социалните мрежи

    Без значение на какъв етап от развитието на вашия бизнес се намирате, е добре да започнете или да продължите да се грижите за аудиторията си в социалните мрежи. До колкото повече хора достигнете по естествен път там, толкова по-добре ще се развива бизнеса ви и толкова по-голяма ще е печалбата за вас.

    1.Създаване на силен профил в социалните мрежи или фен страница- Основополагащо за изграждане на онлайн аудитория на вашия бизнес, е създаването на силен и богат на информация профил или фен страница. Към това спада корица и профилна снимка на съответния бранд, както и попълване на информация за него. В Twitter например е достатъчно да се посочат уебсайта и локацията, докато във Facebook е необходимо да се даде кратко описание, линк към уебсайта, адрес и телефонен номер

    2.Споделяне на качествено съдържание- Много е важно съдържанието, което споделяте в социалните мрежи да е такова, което вълнува  вашата аудитория онлайн, за да може чрез него да задоволите нейния интерес.

    3.Възползвайте се от функциите за откриване на приятели- Повечето социални мрежи има опцията да ви свързват с хора, които познавате въз основа на информацията, която сте предоставили за себе си или вашия бизнес.

    4.Посочете в уебсайта си линкове към най-добре развитите си акаунти в социалните мрежи- Може да разположите малки квадратни икони на различните социални мрежи горе, доли или отстрани на вашия уебсайт. Може да сложите линкове към тях и в имейл подписа си.

    5.Кръстосано рекламиране на вашите акаунти в социалните мрежи- След като вече имате голяма и добре обгрижена аудитория в някоя социална мрежа, изключително лесно е да помолите нейните членове да ви последват и в другите такива. Това е начин да обвържете вашите онлайн профили помежду си.

    6.Следвайте таргер аудиторията си в Twitter- Тази социална мрежа дава възможността да следвате до 5000 човека, затова е добре след като някой ви последва вие да му отвърнете със същото и той ще бъде известен за това. Добър подход е да чатите със своите последователи, да харесвате туитовете им да им отговаряте и т. н., накратко да създадете усещане за обвързаност с тях.

    7.Доверете се рекламата в Twitter- Тя би насърчила вашата целева аудитория да последва профила ви.

    8.Използвайте Facebook, за да харесвате други страници-  Намерете други страници, където е ангажирана вашата тергет аудитория и се опитайте да влезете в комуникация с нея.

    9.Направете профила си във Facebook отворен за вашите последователи- По този начин те ще получават новини и известия от вас без да е необходимо непременно да са ваши приятели.

    10.Участвайте в групи- Намерете групи на вашата целева група, включете се в тях и започнете да взимате участие в дискусиите.

    11.Използвайте и търсете по хаштаг в Twitter- Можете да таргетирате и търсите вашата целева аудитория, чрез използването на хаштаг.

    12.Включете се в групи в Linkedin- Там е идеалното място да откриете ангажирани по темата членове. Участието в дискусиите и даването на ценни съвети, би ги накарало да искат да се свържат с вас. Друго важно нещо е да коментирате блог постовете в тази социална мрежа. Откриите хората от вашата ниша с най-много последователи, следвайте техните постове и се обвържете с тях.

    бизнес съвети бизнес новини Twitter социални мрежи facebook таргет аудитория Linkedin целева група

    Оценка на новината

    0