• Използването на социалните мрежи от компании ще се засили през 2016г.

    Използването на социалните мрежи от компании ще се засили през 2016г.

    Бизнесът ще разчита усилено на служителите, които са активни в социалните мрежи.

    Използването на социалните мрежи от компании ще се засили през 2016г.

    Активните потребители в социалните мрежи, по последни данни, са на 2 млд. души по целия свят. Броят им нараства всяка година с 25%. Бизнесът е забелязал тази бързорастяща тенденция и активно използва социалните мрежи за цели, свързани с маркветинга. Райън  Холмс, изпълнителен директор на „HootSuite“ разказва за промените, които могат да се очакват през 2016 година по отношение на бизнеса и социалните мрежи.  „HootSuite“ e безплатна платформа, която позволява да се следи профилите в различни социални мрежи едновременно – Twitter, Facebook, Linkedln  и т.н.

    1. Социалните мрежи ще „властват“ на работното място

    От известно време насам, постоянно се говори за появата на вътрешни социални мрежи, които ще заменят размяната на писма по електронната поща между служителите в компаниите. Вече се появиха такива услуги като Slack, които биха заменили имела, като начин на кореспонденция.  В основата си той е класически чат, в които могат да се създават канали или да се пише директно към потребителя. Facebook също предлага такава услуга –Facebook  at Work, която за сега работи само с няколко избрани компании. Очаква се през следващата 2016 година да бъде достъпна за ползване.

         2. Бизнесът започва да разчита на служители, които са активни в социалните мрежи

    Близо 80% от компаниите цели отдели, чиято работа е изцяло свързана със социалните мрежи. 2016-та ще бъде годината, в която компаниите ще потърсят все още неизползвани ресурси като собствените си служители. Данните сочат, че програмите на фирмите, които насърчават персонала да споделя новини за компанията през личните си профили, са се увеличили със 191% от 2013 до сега. Очаква се през 2016 година да има драстичен скок по този показател.

           3. Рекламите в социалните мрежи набират все повече скорост

    В сравнение със старите банер реклами, тези в социалните мрежи са много по-ефективни. Те имат засилено присъствие в ежедневието ни. Освен това рекламите в социалните мрежи са насочени към когото трябва. Рекламодателите насочват маркетинговите си съобщения вече не само според възрастта и пола, но и по интереси и местоположение. Така че, рекламите, които достигат до нас, са тези, които искаме да видим. Ръстът на разходите за реклами в социалните мрежи през 3015 година е с 33,5% до близо 24 млд. долара. 

    реклами социални мрежи компании маркетинг

    Оценка на новината

    0