• Визията на Instagram се променя

    Визията на Instagram се променя

    Вече ще има търговски дейности и в Instagram.

    Визията на Instagram се променя

    Instagram препроектира приложението. Промените са предназначени да осигурят повече възможности за показване на реклами, които да насърчат потребителите да пазаруват артикули, които виждат в Instagram, осигурявайки ръст на приходите за компанията майка Facebook.

    Ръководителят на Instagram, Адам Мосери заяви, че компанията ще пусне реклами в своя конкурент на TikTok, Reels, и ще улесни потребителите да търсят продукти, които да стимулират нарастващия бизнес на компанията за електронна търговия.

    Instagram взема парче от всяка транзакция за покупка, направена чрез приложението. Мосери каза, че тези промени са необходима еволюция на приложението, за да бъде в крак с конкуренцията и да обслужва своите потребители и създатели, особено в светлината на пандемичното променящо се поведение на потребителите.

    За Reels Instagram планира да използва новия си конкурент TikTok и да включи ново пространство за рекламодатели.

    „Мисля, че можем да използваме рекламния формат на историята, защото това е едно и също завладяващо изживяване, така че това ще бъде полезно, защото не е нужно да накарате рекламодателите да създават куп нови реклами", сподели Мосери.

    Той каза, че Instagram все още не е изградил рекламен бизнес в Reels, тъй като компанията все още работи върху това да гарантира, че форматът е ангажиращ за потребители и създатели.

    Мосери също призна успеха на своя съперник, заявявайки, че TikTok получава цялата заслуга за новаторството в космоса“.

    Що се отнася до факта, че много създатели на TikTok просто репостят своите видеоклипове в Instagram, включително логото на TikTok, Мосери каза, че е развълнуван всеки път, когато види, че създател спира да прави това.

    „Мисля, че конкуренцията е основно нещо добро и е силен стимул за нас“, каза Мосери. „Мисля, че в момента сме във фаза на наваксване, опитвайки се да изградим някои от основите и основните творчески инструменти, установявайки, че Instagram е място за забавно видео в кратка форма. Но с течение на времето ще трябва да диференцираме и да внесем нововъведения, а това ще отнеме време и в момента просто ще наваксаме."

    Що се отнася до хода за подчертаване на пазаруването в Instagram, Мосери каза, че „вече ще има търговски дейности в Instagram“, и това би трябвало да ускори тенденцията хората да използват платформата за намиране на продукти.

    „Трябва да видим, че активността по пазаруване обикновено се увеличава“, каза Мосери. „Мисля, че важното нещо, което трябва да разберем, е пазаруването, ще има значение за нашия бизнес по няколко различни начина.“

    Мосери каза, че приходите от пазаруване могат да дойдат от Instagram, като намалят всяка транзакция и отворят пространство за рекламодателите да купуват реклами, които карат хората да купуват продукт директно чрез Instagram. Повишеното пазаруване в платформата може да направи рекламите по-подходящи. Той елиминира триенето между гледането на реклама и възможността да си купите нещо.

    Мосери също защити работата на Facebook по време на изборния сезон 2020. Компанията е изправена пред критики, включително от страна на членовете на президентската кампания на Джо Байдън, че не е направила достатъчно, за да предприеме мерки срещу разпространението на дезинформация и теоретици на конспирацията.

    „Сигурен съм, че сме взели решения, с които хората не са съгласни от двете страни на пътеката. Мисля, че това може да се очаква, но на високо ниво се опитахме да играем нападение и защита“, каза Мосери. „От офанзивна страна се опитахме винаги да се фокусираме върху избирателната активност.“

    Мосери цитира факта, че в Instagram и Messenger компанията е помогнала на над 4 милиона души да се регистрират, за да гласуват.

    Instagram Messenger TikTok Reels

    Оценка на новината

    0